Heipparallaa,

 

Viimeaikoina ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä. Paitsi D koira tuli taas meille kyläilemään, se sitten taitaa palvoa minua. Ainakin se on aina perässä ja pitäisi leikkiä kokoajan. Onhan se ihan mukava touhuta sen kanssa. Pikkuvalkoinen kasvaa kovaa vauhtia, ei se kauaa enään ole niin pieni.

Kissasta olen kyllä huolissani, niin meillä siis asuu myös sellainen. Se on kovasti lihonnut viimeaikoina ja kerjää ruokaa KOKO ajan, isäntä ja se nainen miettii onko tiine... No sehän nyt tästä vielä puuttuikin, enhän minä nyt niitäkin pentuja ehdi hoitamaan. Pakko se vaan kai on, jos niitä sieltä ulos tulee, aika näyttää.

Ainiin, sattuihan minulle tuossa jokinaika sitten yksi kamala juttu. Se minun lempiihminen tuli kylään, mutta sillä oli mukana kaksi jotain lonttakorvaista koiraa, toinen on meillä käynyt aiemminkin, mutta sitä toista en ole ikinä ennen nähnyt. Tästä se kummallisuus sitten alkaakin, se nainen laittoi pikku ja isovalkoisen niitten omaan huoneeseen ja ne menikin sinne, mutta sitten kutsui minuakin, en ensin noteerannut, koska enhän minä ikinä ennenkään ole sinne joutunut! Niin vain se minut tuuppasi portista sisälle :( Kamalaa vääryttä. Kävin syömässä yhden luun, mikä ei ollut muille kelvannut ja aloitin protestoinnin, märisin kovaan ääneen siinä portin takana koko ajan.

Kun se nainen oli pessyt nuo vieraat koirat ja ne lähtivät, suvaitsi se ihminen päästää minut ulos. En todellakaan mennyt lähellekkään, vaan tein mielipiteeni hyvin selväksi, minähän en edes ruokaa siltä ottanut. Kaikkea sitä joutuukin karhukoira sietämään. Kun isäntä tuli kotiin, linnoittauduin sen viereen ja kantelin tuosta naisesta.

Illalla se nainen lepytteli minua herkuilla. kun olin tarpeeksi saanut suvaitsin mennä sen kanssa nukkumaan, eiköhän se taas hetken muista.

 

Terkuin, Aamu