Heippa,

 

Sen verran on kiirettä pitänyt, ettei ole ehtinyt juuri kirjoitella.

Yksi päivä tuossa tällä viikolla olin sen ison tyhmän valkoisen kanssa pihassa. Minä olin narussa ja se valkoinen irti. No painiksi se meni, mutta onneksi se isovalkoinen sai kerrankin kuningas idean ja vapautti minut pannasta. Jipii, vapaus!

Lähdimme yhdessä tutkimusmatkalle, ja tulimme yhden talon pihaan missä oli joku koira.

Isovalkoinen meni samantien leikkimään sen kanssa (idiootti). Minä taasen keskityin olennaiseen, eli tutkimaan paikan hiiri ja myyrä kantaa.

Talosta tuli nainen ulos ja ihmetteli keitäs me oikein ollaan. Isovalkoinen meni heti sen luokse ja oli niin ystävää (idiootti). Minun arvolle moinen ei tietenkään sopinut joten tyydyin katsomaan tilannetta sivusta. No annoin minä sen silittää yhden kerran.

Jonkin aikaa tongin niitä hiiriä ja se nainen soitteli joka paikkaan, että ketäs me ollaan, olisihan sen pitänyt se tietää, että minä olen Aamu, karjalankarhukoira. Sille tyhmälle valkoiselle se heitti keppiä ja tuolle yksinkertaiselle olennolle sehän riittää. En oikein ymmärrä tätä, keppi lentää, tuo se takaisin, keppi lentää uudestaan...

No ilmeisesti se nainen sai ongittua selville missä me asutaan, koska se raahasi meidät autoon ja vei kotiin.

Pihalla oli vastassa se nainen ja isäntä. Ne olivat tosi iloisia kun tultiin takaisin.

Se nainen vei minut suihkuun! Oli siinäkin kotiintulo toivotus.No kyllä se sipatti minulle, että oli etsinyt minua ympäri kyliä ja ollut huolissaan. Sain ison annoksen ruokaa pääsin petiin. Olipa mukava päivä!

Terkuin; Aamu